ZSZ - Kulturalnie

ZSZ - Kulturalnie

środa, 24 czerwca 2020

"Wbrew grawitacji"

Wioletta Jerominek 
 
,,Wbrew Grawitacji’’ Julie Johnson
Kilka dni temu skończyłam książkę pod tytułem ,, Wbrew Grawitacji’’ Julie Johnson.
Historia opowiada o dwudziestoletniej Brooklyn, która zmaga się ze złymi wspomnieniami z dzieciństwa. Dziewczyna otacza się ochronnym ,,murem’’. Nie pozwala się nikomu zbliżyć na bardzo blisko. Do chwili gdy na studiach poznaje przystojnego chłopaka o imieniu Finn. Zaprzyjaźniają się. Ale czy wyniknie z tego coś więcej? Czy ktoś z przeszłości będzie chciał zemsty? Tego musicie się dowiedzieć sami. Książka jest napisana w pierwszoosobowej narracji. Moim zdaniem książka jest cudowna. Świetnie jest napisana. Czytając ją miałam pełno emocji i chciałam się dowiedzieć co będzie dalej. To jedna z lepszych książek, które czytałam. Jest naprawdę świetna. Polecam z całego serca, ponieważ uważam że powinna być bardziej znana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz